orientera i eslöv.

hejsan, hur är det? jag är nästan förvånad över statistiken över besökare för min blogg.
det var en gång typ 25st som kollade på bloggen under en dag. max är 25, genomsnitt kan det vara 10. ibland eller ganska ofta blir det 2 eller 3st som kollar på. lite synd :P hahaha men, idag och igår nådde det till 20. det är verkligen sällan alltså.

vad hände då? jo, jag skrev min fina dikt :P nej jag skojar. det är bara tur, hoppas ni njuter av läsning på min blogg.
och det är tydligen jättevälkommen att ni ska ge mig kritik, tips, och råd om mina tankar och min svenska.
eller jag är så barnslig som ni tappar motivationer att ge mig kritik? hahaha :P

så, kära läsare. i dag hände nåt mycket märkligt i eslöv.
det var klockan strax 12. alla BF 1:an, BF1A, BF1B och SMBF1 gick ut i skogen för att vi skulle börja att orientera.
orientering? :) det känns lite ovanligt för mig, alltså man ska inte orientera i japan så ofta. vi har nämligen brister på natur som bor i städer i japan. på så sätt kan man inte orientera lätt som ni kör i sverige.

idag var det ganska bra väder. det var faktiskt kul och skönt :) att gå ut och springa runt i skogen.
men....men men men. det var dåligt kondition för jorden. det regnade igår? eller på lördas. då jorden höll skitmycket vatten i sig och det är inte så lätt att gå genom jorden och skogen. mina skor blev jätteskitig. :P hahaha
annars det var ju helt roligt. jag var med en tjejkompis som ett lag. och vi hittade på 6st nummerlapp. vi var bäst i klassen asså. :P

just det. jag måste skriva ner en sak. som kan bilda mig dum....eller dålig elev. jag gick upp för senare i dag..... :(
jag skulle ha lektionen imorse 8tiden. då måste jag gå upp halv 6 eller nåt sånt. annars jag kommer aldrig hinna.
på morgonar rengör jag köket och hämtar tidningen, sen jag ska äta frukost. och ibland duschar också. det tar ganska lång tid för mig att ta redo på att börja dagen. jag kan helt enkelt skita i dem, men det är inte som jag vill.
jag gick upp dock halv 8 idag. oj oj oj. jag hann inte alls. jag var nästan "ojsan, vad fan. måste gå nu asså." och jag kom framme till skolan tio i 9 och bad om ursäkt för jag kommit för sent. :( hmm dåligt.
jag skrev om skånetrafiken, men det gör jag också, precis samma sak. dubbelmoral, eller hur?

ja, men jag måste sova nu, annars imorgon också kommer jag bli försenare.
hoppas ni kommer sova gott och få fint dröm :)

hejdå. godnatt.

Kommentarer
Postat av: amanda w

Shit va bra du är på svenska ken :) Puss amanda w

2008-04-09 @ 20:54:52
Postat av: Markus Persson

Du är helt underbar Ken-kun din svenska är mycket bättre än min :p du skriver så fint och fortsätt skriva fasst du kommer till Japan :p för jag vill bara läsa mera, saknar dig :p

2008-05-09 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0