mitt fel.

en sak, jag måste skriva ner här.

i mitt inlägg skrev jag så här.


"en sak jag ångrar mig, det är så här att jag missade sista tåget och ringde till mamma försent....:( förlåt mig.
tvärtom en sak jag tackar, det är så här att jag missade sista tåget.

eller, det var villig eller avsiktligt...... för att jag vill vata med... :P"

det kan ge missuppfattningsuttryck. det är inte meningen.

jag måste vara försikitg med bloggen, här kan jag skriva allt som jag vill, men samtidigt alla som helst kan kolla på bloggen. det är inte in min kroppen eller sinnen.  jag måste tänka så här helatiden.


om någon blev sur eller arg med bloggen, förlåt mig, det var helt mitt fel.

men inte meningen, eller det hjälper inte till.


förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0